Tidning

God morgon!
Idag är sista dagen på vårat tidningstema, känns skönt att äntligen slippa skiten och kunna slappna av. Nu när jag kom till skolan så kom jag på hur mkt jag vill ha en ny mobil. Jag vet exakt vilken jag vill ha. För ja har kommit på att funktionen konversationer är jävligt smart när man är så glömsk som jag. slipper man gå tillbaka för att se vad personen skrivit. 

För övrigt så spenderades gårdagen med min älskling. Vi spelade med mamma, jag vann! Sen satt vi o glodde på förhäxat. Han sov över inatt och jag lovar jag har aldrig sovit så bra som när han ligger bredvid mig. Jag är lycklig och det är bra tycker jag! 

Idag ska vi fota lite i studion för att få bilder till tidningen. Det är alltid lika kul att våldta fotostudion. Lär lägga upp bilder sen, kanske lägger upp bilder som ingen borde se. 

Nej nu ska jag jobba lite, funderar på att börja på en ny bloggdesign, och faktiskt göra den lite snygg o seriös för en gångs skull. puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0