svar på tal


Dessa kommentarer fick jag om inlägget här nedanför. Och det jag vill svara på då är till kommentaren längst ner, att även om du inte tycker att mina bilder är personliga osv så är det fortfarande jag som knäppt dom. likadant med saker jag gör i photoshop. Och hur fula du än tycker sakerna är så är det fortfarande ett lagbrott att ta dom för eget bruk.

Sen tycker jag alltid att det är lika kul när folk kommenterar anonymt. Ni är fan sjukt barnsliga!
Sen borde väl folk som går i skolan ha lärt sig att när man skriver så ska man skriva på skrivsätt inte talesätt. Vilket betyder att smileysarna ser bättre ut om dom är i slutet av meningen. I'm just saying för att påpeka ännu mer för kommer ni med så dumma kommentarer så får ni dumma svar tillbaka ;)

Kommentarer
Postat av: Jögga

Tja Lizz. jag tycker att du ska på dina bilder lägga till en text med copyright tecknet samt ditt namn, du kan lägga det nere i hörnet eller så.. bara ett tips :)



ex. "(c) Lizette Pressfeldt"

med ett snyggt typsnitt samt liten effekt på det.. du kanske redan har gjort så.. men är nog bra att man gör det iaf.. :) sköt om dig kompis!

2010-03-17 @ 14:25:11
Postat av: Anonym

Det är inget lagbrott så länge du inte har tagit patent på bilderna elle texterna.

2010-03-19 @ 01:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0