plugg

Nu är jag klar med engelskan, är ganska nöjd o får hoppas att min lärare också blir nöjd för jag orkar fan inte göra om! Mamma o peter kom hem för inte så länge sen och lyckan blev total! jag får en ny tv till landet för dom har köpt en ny till sitt sovrum. Skönt att ha en tv som är stor jämfört med min typ 12 tum på landet haha ! Sen fick jag den mobilen jag ville också, så skönt att ha konversationer så man slipper gå tillbaka för att se vad personen skrivit eller svarat på. Speciellt för mig som är ganska glömsk hihi. 

Nu ska jag pilla på mobilen, beundra mig själv, käka godis och se på förhäxat :)

hihi hittade en bild på mobilen där min man är med också,
fåret frank <3 
För övrigt är det många som inte sett mitt får jag har i rummet, så jag ska fota han någon dag så lovar jag att lägga ut bilder på han på bloggen så alla kan beundra min man. För jag är nog ganska ensam om honom mhm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0