Man lär sig med tiden

Dom senaste dagarna har jag lärt mig några saker som jag tänker ta med mig i livets resa i fortsättningen. Jag tycker själv att det har varit en intressant vecka/helg förutom alla tårar och all oro. Men det löste sig ju till slut.
  • Jag känner att jag har vuxit med mitt förhållande. Jag är den flickvännen som den pojkvän jag vill ha och också har. Jag ger mattias fria tyglar att göra det mesta, och jag känner att jag kan lita på honom.
  • Ta aldrig kärleken för givet. Ett förhållande kan ta slut på två minuter, innan du hinner blinka så kan det vara slut. Allt kan vara bra i ett förhållande men ändå ta slut.
  • Prata mycket med den du håller kär. Så att man hela tiden vet vart man står. Jag känner mig säker nu, jag vet att jag älskar Mattias och att jag gör allt för han. Båda har gjort dåliga saker i helgen men nu är allt bra igen, om inte bättre.
  • Bråk kan faktiskt göra ett förhållande starkare. För att man visar att man verkligen älskar varandra i slutändan.
  • Och slutligen, killar som gråter är charmiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0