Lite blandat

Hejsan svejsan!
nu har jag kommit hem från skolan och har även hunnit plugga lite. Jag slutade elva idag. Jag känner mig lite halvduktig. Idag har jag fixat till min recension och även lärt mig lite indesign. Jag är så insnöad på photoshop så jag inte orkat lära mig indesign. Har snart gjort klar två av fyra sidor så i morgon ska vi fota och jobba klart med hela tidningen. ska bli skönt att slippa tema och ha praktik sen, för den börjar på måndag, Sovmorgon i två veckor tackar man inte nej till!

Jag har även lärt mig ekvationer, jag känner mig riktigt duktig, ska ju göra provet på tisdag för jag missa lektionen som var innan lovet. Jag har lärt mig att räkna ut ekvationerna och se sambandet men jag känner fortfarande att jag inte fattar varför man ska kunna sånt skit. Vill jag veta nånting med mina pengar så räknar jag ju med siffror, inte bokstäver. Och samband kan man ju se ändå?


Kan även meddela för er som inte vet att jag gett upp bdb, eftersom jag inte ser någon mening med att sitta där hela dagarna. Finns här på bloggen och på facebook tills vidare. Anledningen är att jag inte orkar med folk som jag trodde var mina vänner som helt plötsligt bara börjar bråka o visa att dom egentligen inte bryr sig. Ingen behöver ta åt sig för jag nämner inga namn. O så länge jag skriver det anonymt så behöver ingen klaga, så käft om du tänker klaga. Jag har fortfarande min bdb kvar, men en brud i min klass bytte lösenord åt mig så jag inte kommer in där på ett tag för att verkligen slippa. kommer logga in på min gamla ibland för o se om jag fått några kommentarer, inget mer än så.


Ja jag har blivit surare med dagarna som gått. Det är dels för att jag insett vart alla mina vänner står. Jag är glad att jag har dom som står mig närmast. För det är bara dom jag kan lita på.


Jag tror jag är klar med mitt klagande. Nu ska jag leta upp nån konstig själ som kanske vill ta en fika med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0