Ishockey med sofie

Hej hej :) Tänkte slänga in ett inlägg och säga att jag är på praktiken. Har varit här sen tre och typ bara tagit det lugnt. Sofie och jag svansar efter alla haha. Vid sju börjar matchen och då ska jag och sofie filma lite. Slutar vid 20 över 9. Då ska jag hem och äta lasagne och förhoppningsvis mysa med min pojkvän .

Hoppas matchen går bra för då är det värt att vara här. Tycker ju inte om hockey egentligen haha. Har suttit och kollat på konståkare i några timmar. Att dom kan så mycket är helt otroligt. Haha världens snobbigaste sport efter golf om jag får säga det själv. Deras tränare bröt så ryska och stod med pälsjacka. Nej diss till henne. Nu ska jag och sofie fortsätta. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0