Fredagsmys

Hejsan svejsan ! 
Idag låg jag o sov hela dagen. Har inte mått särskilt bra, känner mig febrig o svettas hela tiden. Ska snart hoppa in i duschen för älskling är på väg hit. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det är ju ändå fredag så de blir väl att mysa lite med familjen o glo på let's dance

Min grupp blev typ klar med tidningen idag, sofie fick logga in på min dator o ta mina sidor som ska vara med i tidningen. Kom på att jag nästan skulle gått idag så jag kunde ta hem min dator från skolan för det är saker i den som ja behöver. Ska dessutom lägga ut tidningssidorna jag gjort här på bloggen. Ja blev skapligt nöjd i alla fall. 

På måndag börjar min praktik. ska vara på kanal norrköping där min kusins pappa jobbar. Ska jobba med sofie. Känns skönt att slippa gå upp halv sju och kunna sova till halv tio. Det blir ju några timmar. Ser verkligen fram emot att slippa skolan i två veckor och fota gärnet under tiden i stället. för det är typ det vi kommer få göra.

Jag har inte kommit på hur jag ska göra med min bloggdesign än, jag som brukar ha så mycket idéer har inte en enda i tanke just nu. Tycker min nuvarande bloggdesign är sjukt tråkig, och jag vill göra något nytt men vi får se. Kanske kommer på nått under helgen. Ska be älskling att hjälpa mig hihi.

Nej nu ska jag springa mot duschen. Men jag tänkte slänga in en bild också, som jag hittade idag. Redigerade den lite, så jag tycker faktiskt att den blev bra. Puss så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0