Follow your heart

Hej hej ! 
Jag vet att jag var jätte dålig på att blogga igår men jag satt typ inte vid datorn! Men nu slänger jag in ett inlägg om hur läget är just nu. Som sagt sov älskling hos mig tills igår. Sen drog han hem för att fixa och jag drog o fika på coffee house. Satt där i två timmar med mycket trevligt folk och hade det jätte mysigt. Sen bar det av mot haga för att umgås med älskling. Började fixa i ordning lite innan allt folk kom. Vi hade väll chillfest kan man säga. Det var trevligt folk och trevligt hela kvällen. 

I morse när jag vaknade gick vi upp och började städa, och tog morgonciggen. Sen kom morfar och hämtade mig för jag orkade inte stå och vänta på spårvagnen i tre år o sen stå o vänta på bussen som oftast inte matchar. Så när jag kom hem tog jag en välförtjänt dusch och svulla med chips.

Måste komma ihåg att göra klart engelskan innan mamma böjar klaga på mig hihi. Jag har även hunnit fota lite, och jag har en dagens fråga: Vilket är ditt favoritsmycke? Mitt favoritsmycke är mitt halsband som jag fick i födelsedagspresent av mia och barnen. Det står "follow your heart" på den. Jag använder det inte så ofta men kanske borde göra det. För allt går bra när man lyssnar på sitt hjärta, i alla fall för mig. Jag är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0