Tävlar hos kenza

Kenza har en tävling i sammarbete med telia där man kan vinna en HP Compaq Mini 311c och ett mobilt bredband från Telia.
Motivering till varför just jag ska vinna:
Jag behöver en ny dator, och helst en mindre för den enda datorn jag har som är bra är min skoldator som jag bara har i skolan för att jag aldrig orkar ta hem den eftersom jag kommer hem klockan 10 på kvällen är det ansträngande att springa omkring med en stor datorväska. Min egna dator fungerar knappt och är väldigt gammal. Skulle behöva en ny dator och ett eget mobilt internet så jag kan blogga oftare. Och jag reser ju ganska mycket. Hatar att åka tåg utan internet.
Svar på frågan: Det är 3300 surfzoner i sverige och 25 000 utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0