städande mamma och förhäxat

God morgon på er! 
I dag vaknade jag av att min kära mamma började städa i mitt rum, hon gör verkligen allt för att få mig att komma upp. Så jag gick upp efter ett tag och satte på tv:n. Jag känner verkligen inte för att plugga idag, så jag får försöka tvinga mamma att hjälpa mig med uppgifterna, jag vet i o för sig knappt vad jag ska göra för jag va ju inte i skolan den dagen när vi gick runt och frågade alla lärare vad vi behövde göra. 

Jag har så intressanta inlägg måste jag säga, men grejen är den att jag orkar inte skriva för inget intressant händer i mitt liv. puss så länge

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas det går bra !

2010-02-25 @ 13:15:23
URL: http://johannanilssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0