Skolan

Sitter i skolan, Det är ju inte det roligaste. Har precis skrivit klart min recension eller ja jag har kommit halvvägs men i vilket fall som helst så jobbar jag faktiskt lite. Känner att jag måste komma ifatt nu. Fick tillbaka min krönika från min svenska lärare idag. Hon tyckte den var bra och att jag hade gått på stilmissar riktigt ordentligt. Kanske är det som behövs.

Sen fick jag reda på något riktigt skrämmande, Mode för män hösten 2010 innebär tydligen mjukisbyxor och kavaj ?! Hur kan det vara mode att gå omkring med mjukisbyxor och kavaj. Jag menar, Kavaj har man till snyggt eller till jobbet om man nu är en kontorsnisse, och mjukisbyxor har man hemma, efter träningen och kanske en söndag efter fest. Men att matcha tillsammans? Nej, nej nej ! FEL! Kan ni tänka er att killar kommer gå o se ut som att dom inte kan bestämma sig om dom ska till jobbet eller om dom ska hem och mysa med frugan?
Nu har jag gjort tillräckligt för idag känner jag. Ska röra mig mot matsalen. äta något, undrar vad jag får eftersom jag inte äter fisk och det är äcklig fiskgratäng i skolan. Sen ska jag skynda mig för att möta kim och åka till stallet. Ska rida på Dogge, den otroligt söta men korkade åsnan. Hoppas att det går bra. Kommer nog ha skapligt mycket träningsvärk i morgon eftersom jag inte ridit på hur länge som helst hihi.


Sen ska jag träffa Felicia och kolla på lägenhet med henne, jag vill också flytta. Skulle vara skönt att bo själv, ha fritid och ett eget liv men det skulle väl bli långtråkigt till slut.
Kanske uppdaterar mer sen, puss

Kommentarer
Postat av: Mamajay

vill du beställa en ny design av mig?

2010-02-17 @ 13:31:23
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0