Sega tisdag

Hellu!
Idag vaknade jag väldigt tidigt, lite små sur osv så jag flyttade mig till soffan. Jag lovar den soffan gör susen för min skadade rygg. Gick upp vid tio när mamma kom ut, började städa rummet o få tillbaka alla sladdar på rätt plats. Sen drog jag till coffee för att fika, Min mamma är snäll hon gav mig några cigg så jag kan köpa tobak i morgon. ska bli skönt att rulla eget så man alltid har cigg.

Provade ett par skor idag som kommer bli as snygga till sommaren, fan att din sko ska ha så dyra skor. Jag menar jag är ju bara en fattig student. Jag funderar på att höra av mig till blogg.se och fråga om man kan flytta över inlägg från gamla bloggar till den här, eftersom jag bytt några gånger hehe.

Jag blir lite ledsen, för mitt nördspel, vampire wars fungerar inte som jag vill. min dator verkar inte gilla facebook. Kanske är menat att jag ska plugga, men nej jag tänker inte plugga. Nu har jag inget mer att säga, anki is on her way så jag tänker fortsätta bråka med facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0