Sega lördag

Lördagar är nice egentligen, den enda fagen på veckan som man är ledig och kan lägga sig precis när man vill. Men det är inte kul med lördagar om man inte har pengar att göra nånting eller festa. Sitter med anki och försöker komma på nått att göra. Verkar dött med fester. Med tanke på att allt man kan göra denna årstid är att festa eller sitta hemma o stirra in i väggen.
Hittar vi inget blir det väll att dra till älskling eller sitta hemma med familjen och glo på melodifestivalen. För det tycker jag om menar jag, eller inte. Melodifestivalen var bättre när jag var liten. Jag är inte som mamma som älskar melodifestivalen.
Jag har fortfarande ont i kroppen sen igår. Halvt värt typ. Nej nu ska jag och anki fixa oss. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0