I smoke my cigarette with style

Jag funderar fortfarande på om jag ska gå på thåström eller inte. Jag har ingen att gå med så mamma kollar upp om det fortfarande finns biljetter kvar för då kommer mattias följa med, men han vet ingenting än hihi. Jag vill verkligen inte gå själv för det känns så lame att stå där ensam som ett utstött emo. Visserligen är joakim thåström världens bästa man och egenligen spelar det ingen roll men nu är det så att jag inte klarar av att vara ensam i stor folk grupp för länge. Ska se om min mamma kan trolla. Annars får jag försöka sälja min biljett. Jag älskar joakim thåström, hoppas att hon kan fixa med mattias. Annars brinner dom 400 inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0