Hissar & Dissar

Kommer börja med dagens hiss och diss ! Ska försöka köra det varje dag.
hiss
  • Joakim Thåström: Mannen är klockren och håller igång fortfarande efter 30 år i rampljuset. Han är mannen med det stora M:et på scenen.
  • Min mamma: Hon förstår mig bättre än någonsin och finns alltid där. Hon är underbar och betyder mest för mig. Bättre mamma får man leta efter!
  • Neger: Min kära Kim - neger. Hon finns alltid där för mig och har vi inget att göra så kommer vi alltid på något. Älskar att hon alltid gör mig glad och att jag inte kan bli arg på henne hur mycket jag än försöker. Loveu!
  • Sova: Ja! Jag älskar att sova, finns inget bättre än att sova när man är riktigt trött!

  • Skolan: Jag är sjukt skoltrött, vilket inte är riktigt okej. Jag trivs inte alls i skolan och skulle hellre gå någon annanstans. Men vem tycker om skolan egentligen?
  • Att gå ensam på thåström konserten. meningen säger väll allt.
  • Fula punkare: Finns det något fulare än Wannabee punkare som är värre än hippies? Dom tror att punken fortfarande finns och springer runt med sina snea tuppkammar och nitar överallt. Dom ser värre ut än uteliggarna gör. Nej Stilmiss & DISS på dom!
  • Vädret: Snön ligger fan fortfarande kvar, hur länge ska vi ha istid egentligen? Nej snön är äckligt kladdig och man slår ju ihjäl sig bara man går ut. Och jag vill kunna börja gå med klänning/kjol och stilettklackar. Ge mig sommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0