Hiss & Diss

hiss

  •  Vänner: Dom få som lyser upp mitt liv om dagarna. Som alltid finns där och som gör mig lycklig. Glad att jag har er, ni förtjänar all lycka för ni är verkligen bäst. Tack för allt ni ger mig, och för att ni finns. Jag hoppas jag är likadan tillbaka. Älskar er ! 


  • Min far: Finns ingen värre människa än han, han är seriöst sämst på att argumentera, höra av sig och tala sanning. Fattar inte hur han orkar fortsätta ljuga för precis allt och alla. Att han får brudar efter brudar förvånar mig. För vad ska han berätta om sitt förflutna? Det är ju inte direkt så han kör sanningen för den är ju ingen höjdare. "aa tja jag heter janne, jag har suttit inne två gånger. En gång för mordbrand för att min flickvän lämnade mig och en gång för mord & våldtäktsförsök. Jag har ingen relation med min dotter, för hon har insett att jag ljuger. Såååå ska vi ses ikväll bruttan?" nej inte direkt. Han kan dra åt helvete rent ut sagt för nu är jag trött på han, hur han beter sig osv! aldrig visat intresse kommer aldrig göra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0