Alla hjärtans dag överskattat

God morgon!
vaknade för inte så länge sen. Igår var jag med min kära neger och anki. Vi bestämde oss för att leta fest, Och danne krull bjöd med oss på en fest i navestad men anki skulle ut på krogen så jag och kim drog med sejdo och alexandra istället. Gjorde en konstig häxblandning som jag, Sejdo och alexandra delade på.

Festen var nice och det var bra folk där. Drog därifrån vid halv ett för jag kom på att sejdo hade min plånbok i sin väska. Hann med ett bussen med alla från festen. Lyckades få till 30 kr så jag köpte två cheese och gav en till tony. Cheese är ju lätt den godaste fyllematen. Drog med 20 i 2 spånkan till min älskling. Somnade nog ganska fort igår.

Det jag ville komma till är att idag är det alla hjärtans dag. En dag "för alla hjärtan". Men det känns lite meningslöst egentligen. Jag har aldrig tyckt om alla hjärtans dag och tycker den är överskattad. Visst den dagen är ju gullig om man har nån att fira den med, vilket jag har och är glad över. Men samtidigt känns den dagen så fruktansvärt överskattad, liksom vad ska man göra då? gå på bio, mysa osv. Kan man väll göra vilken dag som helst eller ?
Nej jag kommer nog aldrig tycka om alla hjärtans dag.


Kommentarer
Postat av: Melissa

Låter som en lyckad fest i alla fall!

Inte alltid man hittar sånt i den här staden.



Alla hjärtans dag är överskattad, word.

Om man är tillsammans med någon,

varför ska en dag vara speciell när man kan göra alla dagar speciella?

Förstår inte riktigt, haha.



Och söt blogg har du också, sötan :D

2010-02-16 @ 18:50:26
URL: http://melissadollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0